🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 اردیبهشت

تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک

پاناسونیک یکی از برند های برتر لوازم خانگی ایرانی می باشد. این برند با قیمت های فوق العاده خوبی که برای محصولات خودش گذاشته است. یکی از محصولات فوق العاده ای که تولید کرده است چرخ گوشت می باشد. چرخ گوشت های پاناسونیک دارای قطعات فوق العاده و با کیفیت هستند اما در بعضی از شرایط ممکن است شاهد خرابی قطعات و یا نیاز به تعمیر قطعات باشید. شما می توانید با ژاوسرویس قطعات مورد نیاز را خریداری کنید و یا تعمیر چرخ گوشت خود را به ژاوسرویس بسپارید.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات چرخ گوشت پاناسونیک

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک

چگونه می توان تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک را انجام داد؟

در بسیاری از خانه ها شاهد چرخ گوشت های پاناسونیک هستیم. این چرخ گوشت ها وسیله کاربردی برای اکثر بانوان است تا بتواننند به راحتی تمامی موارد مورد نیازشان برای آشپزی را چرخ کنند. در واقع استفاده بیش از حد از این چرخ گوشت ها ممکن است باعث خرابی و نیاز به تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک شما شود.

پس در صورت مشاهده خرابی چرخ گوشت پاناسونیک بادی چه کار کرد؟ آیا می توان بدون داشتن اطلاعات تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک را انجام داد؟

شما می توانید با تماس با ژاو سرویس به راحتی تعمیرات لوازم منزل خود را به تعمیرکاران این مجموعه بسپارید و با پایین ترین قیمت تعمیرات وسائل منزل خود را انجام دهید.

چرا تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک خود را به ژاو سرویس بسپاریم؟

تعمیرات چرخ گوشت پاناسونیک از جمله کار هایی است که برای تعمیر آن باید حتما تخصص لازم را در این زمینه داشته باشید وگرنه با کوچکترین بی احتیاطی ممکن است هم به خود و هم به چرخ گوشت صدمات زیادی وارد کنید.

ژاو سرویس در کمتر از یک ساعت تعمیر کاران خود را به درب منزل شما می فرستد و رد کمترین زمان وسائل شما را تعمیر خواهند کرد. پس از تعمیر وسائل به شما یک فاکتور ارائه می شود که می توانید در صورت خرابی دوباره قطعات چرخ گوشتتان با ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید و بدون نیاز به ارائه وجه اضافه، تعمیرات لازم را انجام دهید.

برای تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک نیاز به یک متخصص دوره دیده رد این زمنیه دارید و رد صورت سپردن چرخ گوشت خود به افراد غیر متخصص، مشکلات زیادی از جمله :

  • قادر نبودن به تشخیص درست ایراد چرخ گوشت پاناسونیک
  • تعویض یا تعمیر قطعه ای به اشتباه و سالم
  • صرف هزینه و زمان بیشتر
  • و در نهایت حل نشدن یا حل شدن سطحی مشکل

تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک

 

پس بهتر است وسائا منزل خود را با اطمینان کافی به ژاو سرویس بسپارید تا در کمترین زمان برای شما تعمیرات لازم را انجام دهند.

تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک و علت روشن نشدن آن:

  • اگر چرخ گوشت شما روشن نشد ابنتدا باید از پریز برق خود اطمینان حاصل نمایید. در صورت درست بودن پریز برق باید از اتصال کامل دو شاخه چرخ گوشت به پریز اطمینان حاصل نمایید.
  • اگر مشکل از اتصالات نبود ایرادات احتمالی دستگاه شما شامل این موارد می باشد: آرمیچر یا فیوز یا قطب های هسته و شاید اتصالات داخلی یا محافظ موتور

رد صورتی که مشکل از هیچ کدام یک موادر بالا نبود، می توایند با شماره های ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید.

علت جرقه زدن موتور چرخ گوشت پاناسونیک:

برای تعمیر موتور چرخ گوشت پاناسونیک، باید ابتدا چک کنید که ذراتی وارد موتور چرخ گوشت نشده باشد. ذغال ها بر اثر صیقلی نبودن به درستی روی کلکتور نشسته باشند و جرقه ایجاد شود.

همچنین ممکن است شاهد صدا های عجیب در موتور چرخ گوشت پاناسونیک باشید:

  • خرابی یاتاقان که با تعویض قطعه برطرف می شود.
  • پروانه ها هرز شده اند که باید آنها را روی محور محکم کنید
  • اگر رطوبت زیادی وارد دستگاه شده باشد، رفع ایراد چرخ گوشت باید توسط یک تکنسین انجام شود.
  • جرقه زدن دستگاه می توان به دلیل ایجاد اتصالی در چرخ گوشت باشد.
مشاهده  علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

چرخ گوشت خود به خود خاموش می شود، برای تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک چه کاری انجام دهیم؟

  • سیم برق قطع شده است و یا در داخل سیم اتصالی ایجاد شده است و جریان برق به درستی به موتور چرخ گوشت انتقال پیدا نمی کند.
  • برای تعمیر چرخ گوشت کلید روشن و خاموش را بررسی کنید تا دچار اتصالی نشده باشد.
  • برای تعمیر چرخ گوشت باید از یک متخصص کمک بگیرید.
  • این امکان وجود دارد که موتور چرخ گوشت پاناسونیک دچار مشکل شده باشد.
  • اگر می خواهید به تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک بپردازید، با نمایندگی ژاو سرویس تماس بگیرید.

تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک

دلیل اصلی نچرخیدن مارپیچ چرخ گوشت پاناسونیک:

امکان دارد هنگامی که می خواهید چرخ گوشت را روشن کنید چرخ گوشت شروع به چرخش نکند، در این مواقع اولین نکته ای که باید آن را بررسی کنید مارپیچ می باشد. یکی از رایج ترین مشکلاتی که در چرخ گوشت ها به وجود می آید نچرخیدن مارپیچ است.  نچرخیدن مارپیچ ۴ دلیل اصلی دارد که در ادامه مقاله این چهار علت را برایتان بیان خواهیم کرد :

  • دلیل اول هرز شدن آرمیچر در دستگاه می باشد که می تواند جلوی چرخش مارپیچ را بگیرد.
  • به وجود آمدن ساییدگی در انتهای مارپیچ می تواند باعث نچرخیدن مارپیچ شود.
  • خراب شدن چرخ دنده های گیربکس می‌تواند یکی از علت‌های نچرخیدن مارپیچ باشد.
  • آخرین دلیلی که می‌تواند باعث نچرخیدن مارپیچ بشود خراب شدن پین فنر یا شفت موتور می باشد
  • می توانید برای تعمیرات چرخ گوشت خود با ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید.

یکی از دلایل اصلی نچرخیدن مارپیچ چرخ گوشت می تواند هرز شدن آرمیچر چرخ گوشت باشد. آرمیچری که در چرخ گوشت وجود دارد با استفاده کردن از انرژی برق به حرکت در می آید این قطعه تأثیر زیادی در چرخیدن مارپیچ دارد. در اصل نقش آرمیچر نیروی محرک اسکرول می باشد. در بعضی اوقات احتمال دارد که با مشکل خرابی آرمیچر یا به وجود آمدن این اختلال در آرمیچر مواجه شوید و عملاً باید دستگاه را برای تعمیر به یک فرد متخصص و حرفه ای بسپارید.

در انتهای مارپیچ قطعه ۶ ضلعی وجود دارد که از فلز بسیار محکمی ساخته شده است، به دلیل محکم بودن این قطعه احتمال به وجود آمدن مشکل در این بخش بسیار کم است، اما اگر ساییدگی در این قسمت به وجود بیاید می تواند باعث نچرخیدن مارپیچ چرخ گوشت شود، شما می توانید با تراشیدن این بخش اکثراً این مشکل را حل کنید، اگر مشکل دستگاه شما با تراشیدن حل نشد باید این قطعه را تعویض کنید.

یکی از علتهای اصلی نچرخیدن مارپیچ چرخ گوشت خراب شدن چرخ دنده گیربکس می باشد. این چرخ دنده سطح شش ضلعی دارد که مارپیچ را در جای خود قرار می دهد، این قطعه احتمال دارد که دچار ساییدگی، شکستگی یا خرابی بشود.

تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک توسط ژاو سرویس چه مزایایی برای شما دارد؟

ژاو سرویس دارای چندین سال تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد و در تعمیرگاه ژاوسرویس شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک به مصرف کنندگان  ارائه دهند. در مدت شش ماه ضمانت نامه ی تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک ، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید.

  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک استفاده می گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص چرخ گوشت پاناسونیک
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد
مشاهده  هزینه تعمیرات هود آشپزخانه

 

هزینه تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک:

هزینه تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک ممکن است به موارد زیادی بستگی داشته باشد، ابتدا تکنسین های مربوطه باید دستگاه مورد نظر را چک نموده و علت خرابی را بیابند و در ادامه در صورت نیاز قطعات چرخ گوشت را با قطعات فابریک و اورجینال تعویض نمایند. البته لازم به ذکر است که نیاز نیست نگرانی راجب به قیمت هزینه تعمیرات چرخ گوشت خود داشته باشید زیرا تکنسین های ژاو سرویس تمامی تعویض ها و نحوه تعمیرات را به شما توضیح خواهند داد.

ما سعی داریم تا در ژاو در سریع ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز شما را ارائه کنیم. با این وجود اگر نیاز به تعمیر چرخ گوشت به صورت فوری دارید خوب است بدانید که می توانید از خدمات تعمیرات در همان روز استفاده کنید و تعمیرکار تخصصی چرخ گوشت را در همان روز در منزل داشته باشید.

نیاز نیست که برای تماس و مشاوره با کارشناسان ما هزینه ای پرداخت کنید بلکه می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره کاملا رایگان بهره مند شوید. همچنین ثبت درخواست به صورت آنلاین نیز میسر است تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

مهم نیست در کجای تهران حضور دارید در هر کجا که باشید به سادگی می توانید درخواست تعمیرات را ثبت کنید و ژاو سرویس موظف است تا برای تعمیر چرخ گوشت نیرو متخصص را در اختیار شما قرار دهند.

 

تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک در شرق تهران

افسریه، شیان، آهنگ، سید خندان، لویزان، نارمک، تهرانپارس، رسالت، پیروزی، ارتش، حکیمیه

تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک در شمال تهران

نیاوران، شمیرانات، جردن، شهرک غرب، تجریش، جمشیدیه، اندرزگو، بلوار کاوه، شریعتی، پل رومی، میرداماد، الهیه، دولت، فرشته، سعدآباد، پاسداران، ظفر، جماران، زرگنده، فرمانیه، آتی ساز، آجودانیه، زعفرانیه، کامرانیه، اقدسیه، سعادت آباد، دیباجی

تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک در غرب تهران

آریاشهر، بلوار فردوس شرق و غرب، سردار جنگل، مرزداران، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، صادقیه، توحید، ستارخان، کن، خلیج فارس، شهر زیبا، آیت الله کاشانی، پونک، جنت آباد (شمالی جنوبی)، تهرانسر

تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک در مرکز تهران

مطهری، میدان ولیعصر، گیشا، میدان ونک، جلال آل احمد، یوسف آباد، شیخ بهایی، فاطمی، شهرک والفجر، عباس آباد، خیابان ولیعصر، شهر آرا، انقلاب، شهرک آزمایش، کارگر شمالی، امیر آباد

تعمیر چرخ گوشت پاناسونیک در جنوب تهران

جمهوری، شاهپور، نازی آباد، شادآباد، ولیعصر، انقلاب، شهر ری، ورامین، حافظ، خانی آباد، باقر شهر، منیریه، یافت آباد، قزوین، نواب، عبدل آباد، جوادیه، مهرآباد، راه آهن، آزادی
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین